İş

Seç Market, geleneksel esnaf kültürünü modern pazarlama altyapısıyla birleştirerek büyümeye devam ediyor.

Seç Market’in geleneksel esnaf kültürü ile modern pazarlama altyapısını birleştiren iş modeliyle iş ortaklarının sayısını artırdığını söyleyen Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen, “Kendi alanlarında hizmet vermeye devam eden iş ortaklarımızla birlikte büyüyoruz. mahalle, kendi işinde.Mağazamız ülkemize, müşterilerimize ve tüm paydaşlarımıza hayırlı olsun.

Sektörde kısa sürede önemli büyüme kaydettiklerini vurgulayan Sekmen, “Tedarik, lojistik ve dijital altyapı gibi alanlarda yaptığımız yatırımlar ve kârlı iş modelimiz sayesinde hızlı bir büyüme gösteriyoruz. Bayilik başvuruları alıyoruz. Türkiye’nin dört bir yanında İş ortaklarımızla birlikte büyüyoruz. 2.576. mağazamız ülkemize, müşterilerimize ve tüm paydaşlarımıza hayırlı olsun. Bizim için büyük bir gurur kaynağı olan bu değerli kilometre taşının ardından yolumuza devam edeceğiz. mağaza sayımızı artırarak esnafımızı ve müşterilerimizi memnun etmeye devam etmek” dedi.

Konuyla ilgili şirket tarafından yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Perakende sektöründe küçük esnafı destekleyen bayilik modeliyle öne çıkan Seç Market’in mağaza sayısı 2 bin 500’ü geçti. Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren Seç Market, rekabet gücünü artıran iş modeliyle büyümesini sürdürüyor. paydaşları.

Kurumsal altyapısı, tedarik sürekliliği, fiyat avantajları, güvenilir gıda ve zengin ürün çeşitliliği ile öne çıkan Seç Market imzalı mağaza sayısı 2022 sonunda bir önceki yıla göre yüzde 40 arttı. Mağaza sayısını artırmaya devam ederek 2.576. mağazasını açan Seç Market’in iş ortaklarının büyük çoğunluğu aile şirketleri.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu